Μια απο τις πιο συχνές ερωτήσεις που ακούμε εδώ στην ΑctionWeb, είναι αν κάνει ο κόσμος αγορές online, με λίγα λόγια αν αξίζει να έχεις ένα e-shop.
Μιλώντας λοιπόν με στατιστικά και αριθμούς που είναι πιο εύκολο να κατανοηθούν, το 38% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου κάνουν αγορές on line σύμφωνα με την Eurostat.
Το νούμερο αυτό είναι χαμηλό συγκριτικά με το 82% των Βρετανών, το 79% των Σουηδών και το 77% των Γερμανών, αλλά είναι ιδιαίτερα υψηλό σε σχέση με την επιφυλακτικότητα που είχαμε σαν λαός απέναντι στις ηλεκτρονικές αγορές όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Αν λάβουμε υπόψην μας ότι μεγάλο μέρος των ηλεκτρονικών καταστημάτων, δεν απευθύνονται μόνο στην Ελλάδα, τα νούμερα αυτά δεν είναι να τα παραβλέπεις. Εάν σκέφτεσαι σοβαρά το μέλλον της επιχείρησης σου και την ανοδική πορία των ηλεκτρονικών αγορών, υπάρχουν ευέλικτες λύσεις για να κερδίσει η επιχείριση σου απο τις Online Αγορές.
Βεβαίως υπάρχουν και πιο …επιφυλακτικοί από εμάς με τις on line αγορες. Αυτοί είναι οι Ιταλοί με 29% αγορές μέσω Internet, οι Βούλγαροι με 17% και οι Ρουμάνοι με 11%.
Οι Έλληνες αγοράζουμε κυρίως ρούχα, αθλητικά παπούτσια, καλλυντικά, gadgets και βιβλία από το Διαδίκτυο ενώ κάνουμε και κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων και ξενοδοχείων.
Τα στοιχεία αυτά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για όσους δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, καθώς η τάση είναι ξεκάθαρα ανοδική.
“
Την ανοδική τάση πάντως, την βλέπουμε και εμείς στο 89% των πελατών μας με ηλεκτρονικά καταστήματα και σε αυτό που διαειριζόμαστε με Φυτικά Καλλυντικά (CretanSoil). Όχι τόσο πολύ με Έλληνες όμως, όσο με Γερμανούς και Άγγλους. Αντίθετη πτωτικά κινείται η Ρωσσία που ήταν δυνατή αγορά για τον κλάδο των καλλυντικών, αλλα αυτό πιστεύουμε ότι έγινε λόγω των διεθνών συνθηκών στις σχέσεις της με την Ευρώπη.
Εσεις βλέπετε αυτη την αλλαγή στο εμπόριο?