Προσφέρεις νέο προϊόν ή υπηρεσία. Εσύ το ξέρεις, ο κόσμος το ξέρει?
Ενημέρωσε τους!

Οι μέρες που απλά το να ενημερώσεις τους πελάτες όταν και αν έρθουν από το μαγαζί ή το γραφείο σου για ένα νέο προϊόν, έχουν τελειώσει.

Σήμερα οι καταναλωτές – πελάτες, έχουν την δυνατότητα να παίρνουν πληροφορίες από πολλές πηγές και μέσα ενημέρωσης για τα πάντα και συνήθως χωρίς να περάσουν την πόρτα του σπιτιού τους. Έτσι για την επιτυχημένη παρουσίαση ενός προϊόντος εδώ στην ActionWeb πιστεύουμε ότι χρειάζεται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που περιλαμβάνει, παραδοσιακούς, κοινωνικούς και μέσω ίντερνετ τρόπους προώθησης. Μιλάμε δηλαδή για ολοκληρωμένες στρατηγικές marketing που ο καθένας μπορεί να εφαρμόσει για την επιχείρηση του.

Επειδή μας ρωτάτε πολύ συχνά τι να κάνετε χωρίς να κοστίσει ή δεν ξέρετε απο που να ξεκινήσετε, εδώ θα βρείτε πως να εστιάσετε σε 5 μεθόδους που θεωρούμε εμείς απο τις πιο σημαντικές.

1. Παραδοσιακή μέθοδος

Παρόλο που τα νέα μέσα μαζικής ενημέρωσης φαίνεται να παίρνουν όλη την δόξα, η τηλεόραση, τα έντυπα ή το ραδιόφωνο παραμένουν τρόποι ενημέρωση για το ευρύ κοινό, κυρίως όμως για τοπικές επιχειρήσεις και παρά το υψηλό κόστος που ίσως έχουν σε σχέση με άλλες μεθόδους που θα δούμε στην συνέχεια.

Αν θελήσετε να τις χρησιμοποιήσετε όπως και σε οποιαδήποτε μέθοδο προώθησης, να έχετε στο μυαλό σας τα εξής:

  • Να παρουσιάζονται τα στοιχεία και οι λόγοι που κάνουν το προϊόν αξιοσημείωτο
  • Να ϕφαίνεται πώς διαφέρει από άλλα προϊόντα που διαθέτετε.
  • Να φαίνεται πως διαφέρει απο άλλα παρόμοια προϊόντα της αγοράς.
  • Να δείχνετε τα οϕέλη που προσϕέρει στον καταναλωτή.

Επίσης μην αγνοείτε να διαφημίζεστε παραδοσιακά όπου και όπως μπορείτε όπως σε συναφείς κοινωνικές εκδηλώσεις, εκθέσεις, παρουσιάσεις, σεμινάρια.

Συμβουλή:

  • όταν αγνοείτε οτιδήποτε σε σχέση με την επιχείρηση σας, μπορεί να είναι και μια χαμένη ευκαιρία πώλησης ή συνεργασίας.
  • Αν επενδύσετε αρκετό χρόνο για να καταλάβετε τα δημογραφικά στοιχεία και την συμπεριφορά των ανθρώπων που θέλετε να προσεγγίσετε, θα ξέρετε αν αυτοί οι τρόποι αξίζουν τον κόπο και το χρόνο σας.

 

2. Search Engine Optimization (SEO) – βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης

Πριν ξεκινήσετε τις προσπάθειες στο Ιντερνετ για να προωθήσετε το προϊόν σας, πρέπει υποχρεωτικά να έχετε “μια βάση” – “ένα σπίτι”, το οποίο ιδανικά είναι μια ιστοσελίδα ή ένα blog φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Ο Online ανταγωνισμός είναι πολύ μεγαλύτερος απο ότι φαντάζεστε οπότε καλό είναι να ξέρετε τα εξής:

  • Όταν ξεκινήσετε να παρουσιάσετε ένα προϊόν ή υπηρεσία, για να κερδίσετε υπάρχον – πιθανούς πελάτες και προκειμένου να έχετε βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης, δημιουργήστε συγκεκριμένη σελίδα προορισμού για το κάθε προϊόν η οποία να περιλαμβάνει φωτογραφίες, περιγραφές και/ή video.
  • Βεβαιωθείτε ότι αυτή η σελίδα είναι φτιαγμένη σωστά για αναζήτηση, πλήρης με λέξεις κλειδιά και περιεχόμενο, με title tags, αρχικό κείμενο, διεύθυνση προορισμού και όλες εκείνες τις “Meta” πληροφορίες που χρειάζονται και περιγράφουν ικανοποιητικά το νέο σας προϊόν.
  • Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι εμφανής και εύκολα προσβάσιμη απο την αρχική σας σελίδα, τουλάχιστον για την αρχική σας παρουσίαση.

Αν πέρνετε σοβαρά την Online παρουσία της επιχείρισης ή του προϊόντος σας, θα χρειαστείτε:

  • όνομα χώρου (domain),
  • πακέτο φιλοξενίας (hosting)
  • και εφαρμογές προβολής και διαχείρισης του περιεχομένου σας στο διαδίκτυο.

Συμβουλή: Θα πρέπει να κάνετε μια ποιοτική και ταυτόχρονα όσο το δυνατόν οικονομική επένδυση η οποία θα σας αντιπροσωπεύει και θα ενισχύσει την εικόνα σας στο Ιντερνετ.

3. Marketing μέσω Email

To Email Marketing είναι ένας φανταστικός τρόπος για να παρέχεται συγκεκριμένο περιεχόμενο και να κρατάτε ενήμερους ανθρώπους με τους οποίους έχετε ήδη επαγγελματικές σχέσεις αλλά και για να αναπτύξετε ακόμα περισσότερες

Σκεφθείτε την ιδέα να δημιουργήσετε την δυνατότητα προ – παραγγελίας για το νέο σας προϊόν ή υπηρεσία, αποκλειστικά για αυτούς τους παραλήπτες. Η’ ακόμα καλύτερα, προσφέρετε το σε αυτούς πρίν βγεί στην αγορά, έτσι τους κάνετε να ξεχωρίζουν και ενισχύετε περισσότερο τις σχέσεις σας και την εμπιστοσύνη τους απέναντί σας. Επιπλέον μπορείτε να στέλνετε ενημερωτικά μηνύματα ανα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, έτσι ώστε να τους κρατάτε σε επαφή και να είστε στο μυαλό τους, χωρίς να γίνεστε κουραστικοί – πιεστικοί.

Συμβουλή: Μην ξεχνάτε ότι οι υπάρχοντες πελάτες, μας φέρνουν περισσότερους πελάτες όταν είναι ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες μας.

4. Πληρωμένες διαφημίσεις στο διαδίκτυο / κλίκ (ppc)

Εργαλεία σαν το google adwords, μπορούν να ενισχύσουν την επισκεψιμότητα άμεσα για το νέο σας προϊόν, ή υπηρεσία καθώς επίσης να σας κάνουν να ξεχωρίσετε απο τον ανταγωνισμό των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Μια άλλη οπτική είναι να κάνετε έρευνα για να καθορίσετε ποια είναι τα πιο γνωστά και ευρέως διαδεδομένα site ή blog για τον κλάδο σας που χρησιμοποιούν και συχνάζουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται για τις δικές σας αγορές – στόχους. H διαφήμιση είναι συχνά η κύρια πηγή εσόδων για αυτές τις ιστοσελίδες – blogs, άρα καλό είναι να ξεκινήσετε συνεργασία – σχέσεις με τους ιδιοκτήτες ή τους εκδότες αυτών των ιστοτόπων, με σκοπό να εμφανιστείτε στις σελίδες τους όπου και βρίσκονται χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Μην παραβλέπετε τις ευκαιρίες να διαφημιστείτε σε κοινωνικά δίκτυα. 4 δισεκατομμύρια αμερικανικά δολάρια δαπανήθηκαν για τη διαφήμιση στο Facebook μόνο το 2011. Οι έμποροι και οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ήδη το πλεονέκτημα του να κερδίσουν ένα κομμάτι από την πίτα των πάνω απο 500 εκατομμύρια χρηστών αυτού του γίγαντα των social media.

Συμβουλή: Εάν επιλέξετε να ακολουθήσετε οποιαδήποτε από αυτές τις επιλογές, βεβαιωθείτε ότι στις διαφημίσεις σας μπορεί κάποιος να κάνει κλίκ και να μεταφερθεί σε μια στοχευμένη σελίδα προορισμού στην ιστοσελίδα της εταιρείας σας. Αυτή η σελίδα θα πρέπει να έχει περιεχόμενο ειδικά για το νέο προϊόν, μαζί με πληροφορίες σχετικά με το πώς και πού να το αγοράσει.

5. Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networks)

Όταν το προϊόν σας και η σελίδα που αναφέρεται σε αυτό είναι έτοιμη, ενημερώστε τους τρέχοντες πελάτες σας και τους υποστηρικτές του κλάδου σας, ενημερώνοντας τα κοινωνικά σας δίκτυα. Αυτό σημαίνει ότι είναι αναγκαίο να έχετε μια παρουσία – προφίλ προκειμένου να τα εκμεταλλευτείτε Αλλά, δεν είναι μόνο να δημοσιεύσετε σε κάποιο από αυτά τα κοινωνικά δίκτυα και μετά να σταματήσετε να ασχολείστε. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία για να σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε τα διάφορα προφίλ σας στα social media, να ενημερώνετε και να ενημερώνεστε με τις τελευταίες εξελίξεις, να κρατάτε την επικοινωνία με τις επαφές σας, καθώς και να παρέχετε τις κοινωνικές αποδείξεις που χρειάζεται για να αγοράσει ο κόσμος που ειναι συνδεμένος μαζί σας.

Συνήθως αυτά τα δίκτυα είναι γεμάτα με ανθρώπους που έχουν την διάθεση και την δυνατότητα να μοιράζονται τις πληροφορίες που παρουσιάζετε, επεκτείνοντας έτσι τον κύκλο γνωριμιών σας. Για αυτό το λόγο είναι καλό να μοιράζεστε πολύτιμο και με νόημα περιεχόμενο.

Συμβουλή: Κάντε χρήση διαφόρων τεχνικών όπως δημοσιεύσεις, video, φωτογραφίες, συνομιλίες για να παρουσιάσετε τις πληροφορίες του νέου προϊόντος σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι τώρα, ενημερώνονται και ασχολούνται πολλές ώρες της ημέρας με τα κοινωνικά δίκτυα και τα Email τους. Εκμεταλλευτείτε το καθώς είναι το ιδανικό μέρος για να τους παρουσιάσετε αυτό που προσφέρετε προκειμένου να ενισχύσετε τις πωλήσεις και την εικόνα της επιχείρισης σας.