Η αλλαγή στον τρόπο αγορών του καταναλωτικού κοινού καθώς και η εξέλιξη του διαδικτύου, θα έλεγα ότι δημιουργεί την αναγκαιότητα να αποκτήσουμε μια παρουσία στο διαδίκτυο. Το ότι το 62% των ενεργών αγοραστών παγκοσμίως (άνθρωποι σαν εσένα και εμένα) κάνουν τα ψώνια τους και περνούν καθημερινά αρκετές ώρες στο διαδίκτυο, σου δίνει την δυνατότητα να διαφημίσεις την εταιρία σου, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτεις, πολύ αποτελεσματικά.
Έτσι ενώ παλιότερα τα μέσα που μπορούσαμε να επιλέξουμε για να προωθήσουμε και να κάνουμε πωλήσεις ήταν η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και οι εφημερίδες, γεγονός αποτρεπτικό λόγω κόστους για μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, τώρα έχουν όλοι την δυνατότητα να χρηιμοποιήσουν το Internet ανάλογα με το budget που διαθέτουν (ακόμα και αν αυτό είναι πολύ μικρό) και να δούν τεράστια αποτελέσματα στα έσοδα της επιχείρησης τους.
Τα βήματα είναι απλά αρκεί να ξέρεις τι κάνεις και να το κάνεις σωστά. Ρώτησε γνωστούς, φίλους ή συνεργάτες σου που έχουν ήδη γευτεί τη δύναμη του διαδικτύου και θα καταλάβεις τις δυνατότητες που υπάρχουν.
Σε αυτό το άρθρο θα αναφέρουμε 5 τρόπους Διαδικτακής προβολής και Διαδικτυακού Marketing με σκοπό να μετατρέψεις τους επισκέπτες σου σε αγοραστές-πελάτες:
- Δημιουργήστε ένα καλό site ή ηλεκτρονικό κατάστημα. Θα μου πείς γιατί να δημιουργήσω πλέον μια σελίδα ή eshop? Απάντηση: Μα το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα στο Διαδίκτυο είναι να δημιουργήσεις την βάση σου. Καλή βάση είναι ένα site – ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο είναι φιλικό προς τον χρήστη (πλοηγείται εύκολα και βρίσκει εύκολα ότι αναζητά), είναι αισθητικά ωραίο αλλά το σπουδαιότερο είναι να έχει κατασκευαστεί σωστά ώστε να είναι φιλικό στις μηχανές αναζήτησης και λειτουργικό για να πραγματοποιηθούν απλά και εύκολα αγορές απο τους επισκέπτες. Έχοντας κάποιος γνώσεις, μπορεί να δημιουργήσει ένα blog ή μια σελίδα και να ανεβάσει περιεχόμενο προκειμένου να “τον βρίσκουν” αλλά αν θέλετε πραγματικό αποτέλεσμα, όπως μιά επαγγελματική δουλειά με έμφαση σε λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά χωρίς να σπαταλάτε τον χρόνο σας, είναι καλό να επευθυνθείτε σε ειδικούς για κατασκευή ιστοσελίδων και εσείς να επικεντρωθείτε στην λειτουργία της επιχείρηση σας.
- Διαφημιστείτε στο Facebook. Η ερώτηση «Γιατί να έχω επαγγελματική σελίδα στο Facebook;» έχει μία και μόνο απάντηση: “Γιατί εκεί βρίσκονται 4 εκατομμύρια Ελλήνων καταναλωτών και 1 δισεκατομμύριο καταναλωτών από όλο τον κόσμο!!». Αφού λοιπόν φτιάξετε μία σωστή επαγγελματική σελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα, χρησιμοποιείστε τις διαφημίσεις στο Facebook, οι οποίες είναι πολύ οικονομικές αλλά και πολύ στοχευμένες για να κάνετε γνωστά στο ευρύ κοινό την εταιρία σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Υπάρχουν και άλλα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για επαγγελματική προβολή όπως το Linkedin, το Youtube, το Twitter, το Foursquare κτλ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με βάση το αντικείμενο της επιχείρισης σας.
- Κάντε Search Engine Optimization (SEO). Τα αποτελέσματα των ερευνών είναι χαρακτηριστικά. Το 80% των χρηστών κάνουν αναζητήσεις στο διαδίκτυο. Το 70% των χρηστών, κλικάρει στα οργανικά αποτελέσματα,το 75% των χρηστών δεν πάει ποτέ στην δεύτερη σελίδα της Google. Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι αν έχετε ένα site ή e-shop πρέπει να αυτό να είναι βελτιστοιποιημένο και φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης αλλιώς είναι σαν να μην το έχετε. Το SEO λοιπόν είναι οι εργασίες που κάνουμε ώστε το site ή το e-shop μας να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης και είναι ξεκάθαρα η καλύτερη επένδυση που μπορείτε να κάνετε για την επιχείρησή σας για μακροχρόνια αποτελέσματα.
- Διαφήμιση στην Google ή αλλιώς Google ads. Όπως και στο SEO, επιλέγουμε κάποιες λέξεις – φράσεις κλειδιά που πληκτρολογεί ο χρήστης στην μηχανή αναζήτησης, που θέλουμε να εμφανίζεται η διαφήμισή μας. Για παράδειγμα αν έχουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με παπούτσια και θέλουμε να διαφημιστούμε στο Google θα πρέπει πρώτα να ψάξουμε ποιες φράσεις συνήθως πληκτρολογούν οι χρήστες και εν δυνάμει πελάτες μας, στο Google όταν ψάχνουν παπούτσια. Στην συνέχεια συνδέουμε τις φράσεις αυτές με το site μας και έτσι διαφημιζόμαστε στο διαδίκτυο πολύ αποτελεσματικά. Διαφημίζουμε δηλαδή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας ακριβώς σε αυτούς που τα ψάχνουν! Αυτό καθιστά τις διαφημίσεις στο Google ένα από τα σημαντικότερα και αποτελεσματικότερα εργαλεία προβολής-προώθησης. Επειδή είναι λίγο τεχνική η διαδικασία μπορούμε να σας βοηθήσουμε δύνοντας σας συμβουλές για την δημιουργία των διαφημίσεων σας.
- Στείλτε emails-newsletters στους πελάτες σας. Δημιουργώντας ένα ωραίο email (θέλει προσοχή στην επιλογή του τίτλου ώστε να κεντρίζει το ενδιαφέρον καθώς και στην επιλογή των φωτογραφιών) μπορείτε να ενημερώσετε για τα νέα ή τις προσφορές σας με μηδενικό κόστος!! Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε, είναι να στείλετε ήδη στους υπάρχον πελάτες σας. Λογικά η αποστολή email πλέον είναι καθημερινή ενέργεια αλλά βρισκόμαστε στην διάθεση σας για να φτιάξουμε μαζί ένα ωραίο εικαστικό που θα τραβήξει τα βλέμματα!
Οι τρόποι προβολής που μόλις αναφέραμε χρησιμοποιούνται χρόνια τώρα απο σοβαρές επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες, που θέλουν να ακολουθούν τις τάσεις του κόσμου και τις εξελίξεις, προκειμένου να μην έχουν οικομικό πρόβλημα (αυξήσεις στα έσοδα ή σταθερά κέρδη) και για να επιβιώσουν μέσα απο τις δυσκολίες της εποχής.
Εσύ τι απο τα παραπάνω έχεις κάνει για την επιχείρηση σου; Αν έχεις κάνει, έχουν γίνει σωστά; Παρακολουθείς τα στατιστικά για να δείς τι δουλέυει και που να εστιάσεις;