Κάτι που γίνεται αρκετά συχνά και το βλέπουμε σε πολλούς συνεργάτες ιδιοκτήτες μας, είναι οι συντεταγμένες απο μεριά μας να δίνονται σωστά για το ακίνητο αλλα τελικά η Booking.com να το εμφανίζει φιαφορετικά στο χάρτη.
Οι πλατφόρμες χρησιμοποιούν το address geolocation της google και δεν δείχνουν την ακριβής διεύθυνση λόγω του ότι σε απομακρισμένες περιοχές ή όχι σε τόσο αστικά κέντρα, δεν υπάρχει ακριβής διεύθυνση (Δεν υπάρχει τρόπος καταχώρηση συντεταγμένων προς το παρόν αλλιώς θα το κάναμε έτσι 🙂 ).
Έτσι σχεδόν κάθε φορά σε ακίνητα που ανήκουν στην παραπάνω περίπτωση, τα δεδομένα και οι αποστάσεις επηρεάζονται, όμως έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε διορθώσεις ακόμα και σε καταλύματα που δεν έχουν ακριβείς διευθύνσεις.
Οι αλλαγές συνήθως ολοκληρώνονται σε 2-5 μέρες απο το support τους και αν θέλουν το τραβάνε και εώς 14 μέρες με έγγραφο που στέλνουν με ταχυδρομείο ή με live streaming κλήση για να διαπιστώσουν ότι όντως υπάρχει το κατάλυμα, εκεί που λέμε ότι είναι.
Ωστόσο, μέχρι να γίνει η αλλαγή και όταν υπάρχει κράτηση στέλνουμε, το κανονικό στίγμα στο χάρτη (απο το google maps) ενημερώνοντας τους πελάτες που ήδη έχουν κάνει κράτηση και εάν θέλουν συνεχίζουν ή αλλιώς ακυρώνουν.
Στο παρακάτω video, σας δείχνω πώς να κάνετε μόνοι σας την αλλαγή στην booking.com.
Εάν δυσκολέυεστε και θέλετε βοήθεια, μπορούμε να το αναλάβουμε εμείς για εσάς. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες¨: Δευτέρα – Παρασκεύη 9 – 17¨00 στο +302841100781
Εάν δυσκολέυεστε και θέλετε βοήθεια, μπορούμε να το αναλάβουμε εμείς για εσάς. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες¨: Δευτέρα – Παρασκεύη 9 – 17¨00 στο +302841100781