Συνολικά, περισσότερα από από 3 στα 10 άτομα (36,4%), ηλικίας 16 – 74 ετών, που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία φορά, το διαδίκτυο έκαναν κατά το α΄ τρίμηνο του 2017 κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου.
Σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, το ποσοστό των χρηστών που έκαναν ηλεκτρονικές αγορές παρουσίασε αύξηση 11%.
Τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που αγοράστηκαν ή παραγγέλθηκαν περισσότερο από το διαδίκτυο για προσωπική χρήση, κατά τις χρονικές περιόδους Απριλίου 2015 – Μαρτίου 2016, Απριλίου 2016 – Μαρτίου 2017, παρουσιάζονται στο γράφημα 3, με φθίνουσα σειρά ποσοστών:
Την χρονική περίοδο Απριλίου 2016 – Μαρτίου 2017, σε σχέση με την χρονική περίοδο Απριλίου 2015 – Μαρτίου 2016, παρατηρείται αύξηση σε όλα τα παραπάνω είδη και τις υπηρεσίες πλην των ηλεκτρονικών συσκευών στις οποίες καταγράφεται μείωση 4,1%. Μεγαλύτερη αύξηση παρατηρείται στην αγορά των υπηρεσιών διαμονής σε κατάλυμα (43,3%), στην αγορά εισιτηρίων για εκδηλώσεις (37,9%) και σε αυτήν των φαρμάκων, συμπληρωμάτων διατροφής και βιταμινών (32,5%).
Το 84,9% των καταναλωτών που πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές επέλεξε να κάνει ηλεκτρονικές αγορές από εγχώριες επιχειρήσεις. 30,2% έκανε ηλεκτρονικές αγορές από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και 13,2% από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ το ποσοστό όσων δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τη χώρα προέλευσης των πωλητών ανέρχεται στο 4,9%.
Παράλληλα, το 8,8% όσων πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες μέσω διαδικτύου, κατά τη χρονική περίοδο Απριλίου 2016 – Μαρτίου 2017, αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα, ποσοστό μειωμένο κατά 34,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο Απριλίου 2015 – Μαρτίου 2016 (13,5%).
Το 55,3% όσων έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία φορά, το διαδίκτυο δεν έχουν κάνει ποτέ ηλεκτρονικές αγορές ή τις έκαναν πριν τον Απρίλιο 2016.
Ποσοστό 66,8% αυτών ανέφερε ότι προτιμούν να αγοράζουν τα προϊόντα οι ίδιοι και να τα βλέπουν ή έχουν εμπιστοσύνη σε συγκεκριμένα καταστήματα ή είναι θέμα συνήθειας, ένα ποσοστό 20,3% ανέφερε έλλειψη των απαιτούμενων δεξιοτήτων, ενώ 20,2% ανέφερε θέμα ασφάλειας ή ανησυχία να δίνουν στοιχεία πιστωτικής κάρτας και το 12,0% δεν πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές λόγω έλλειψης κάρτας, χρεωστικής, πιστωτικής ή άλλης.
Το 50,0% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών που το Α΄ τρίμηνο του 2017 πραγματοποίησε ηλεκτρονικές αγορές μέσω του διαδικτύου, έκαναν 1 έως 2 αγορές / παραγγελίες ειδών και το 33,2% 3-5 αγορές ή παραγγελίες.Αναφορικά με την αξία των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παραγγέλθηκαν ή αγοράστηκαν μέσω διαδικτύου το Α’ τρίμηνο 2017:
1 στους 2 (48,3%) πλήρωσε συνολικά αντίτιμο έως 99 ευρώ για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που αγόρασε/παρήγγειλε
2 στους 5 (42,0%) από 100 έως 499 ευρώ και
1 στους 10 (9,1%) από 500 ευρώ και άνω
Μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προκειμένου να λειτουργήσει χρειάζεται:
➡️ το Domain (όνομα χώρου)
➡️ τον σερβερ (hosting)
➡️ και την δημιουργία της σελίδας + το εικαστικό
αρκετές ιδέες για το πώς μπορεί να μοιάζει το eshop ή η σελίδα σου είναι οι εξείς:
http://themes.muffingroup.com/be/splash/
Εννοείται ότι με βάση τα δικά σου προϊόντα, υπηρεσίες ή καταλύματα, όλα θα προσαρμοστούν στο δικό σου ύφος, τα χρώματα απο τα λογότυπα σας κτλ.
Η τιμή του πακέτου για δημιουργία ή ανακατασκευή για 1 γλώσσα της επιλογής σας ή με αυτόματη πολυγλωσσική μετάφραση είναι
για ιστοσελίδα από: 390 ευρώ + ΦΠΑ
eshop ή Online Κρατήσεις από: 590 ευρώ + ΦΠΑ
Στην τιμή περιλαμβάνεται το κόστος για το Domain + το Hosting
Προκειμένου να ξεκινήσει η συνεργασία μας, προκαταβάλεται το 50% του project και η εξόφληση γίνεται με την παράδοση του έργου.
Για να μάθεις περισσότερα ή για δωρεάν προσφορά, στείλτε μας μήνυμα στην πιο κάτω φόρμα , email: info@actionweb.gr ή τηλέφωνο στο +30 2841100781